Fakturace nákladů na dopravu při bezdůvodném nepřevzetí zásilky

Bohužel jsme nuceni začít striktně dodržovat jistou podmínku uvedenou v našich Obchodních podmínkách, kterou jsme dosud neuplatňovali a byli v této oblasti velmi benevolentní.

Týká se BEZDŮVODNÉHO NEPŘEVZETÍ ZÁSILKY.

Někteří zákaznící v poslední době činí své objednávky velmi neuváženě. Následně zásilku od dopravce vůbec nepřevezmou nebo se ji pokouší stornovat až ve chvíli, kdy už je zásilka odeslána. Znamená to, že nám tímto vzniká ztráta stovek korun, o které přicházíme, protože dopravci prostě zaplatit musíme. Nejsme velký eshop, který dokáže takové ztráty pokrýt velkými obraty a objemy objednávek. Jsme malý rodinný eshop a každá ztráta nás poměrně zasahuje. Museli bychom to brzy razantně promítnout i do cen zboží, což je zbytečné a nefér k těm, kteří své závazky plní.

Velmi si našich zákazníků vážíme a nesmírně nás těší, když pro ně můžeme zajistit zajímavé zboží i servis navíc. Věřím, že v budoucnu nás budou vyhledávat jen zodpovědní a milí zákazníci, kteří nebudou zbytečně komplikovat naše podnikání. Pro ty se budeme snažit dělat maximum.

Od 18. ledna 2021 tudíž budeme vystavovat faktury ve výši dopravy uvedené v objednávce u nepřevzatých záásilek.

Děkujeme za pochopení.