REKLAMACE / VRÁCENÍ
Reklamace poškozené zásilky?
Zásilku, jejíž obal je při doručení poškozen, od dopravce vůbec nepřebírejte a sdělte jim, že z důvodu poškození zásilky ji nemůžete převzít.
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte, že zboží bylo při dopravě opravdu poškozeno, nebudeme mít možnost dopravci dokazovat jeho vinu a žádat odškodnění.
Reklamace zboží?
Pokud potřebujete reklamovat zboží nebo máte dotaz na stav reklamace, kontaktujte nás nejprve na e-mail: calipo@calipo.cz s popisem problému (uveďte prosím také číslo objednávky).
Vrácení zboží v zákonné lhůtě?
Do 14 dnů máte možnost vrátit nepoškozené a nepoužívané zboží.
UPOZORNĚNÍ: Nepřevzetí zásilky NENÍ chápáno jako vrácení v zákonné lhůtě.
Jak odeslat reklamaci nebo vratku zboží?
- Zásilku řádně zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy.
- Balík opatřete viditelným nápisem REKLAMACE nebo VRÁCENÍ .
- Do zásilky vložte kopii faktury nebo jiný dokument s číslem objednávky/faktury prokazující nákup a připište vaše číslo účtu, kam vrátit případné peníze za zboží.
- Do zásilky také nezapomeňte uvést popis závady nebo informaci, že se jedná o odstoupení od smlouvy v rámci 14ti denní lhůty.
Kam zásilku odeslat?
Badyan, s.r.o. / eshop CALIPO
Divišovská 16
Praha 14900
Evt. na Zásilkovnu:
- Z-BOX Praha 11, Chodov, Blažimská 3141/8
- nebo pobočka Zásilkovny: Tumcars / Praha 11, Chodov, Türkova 828/20 (Tumcars)
Do zásilky vložte kopii faktury s číslem účtu, kam máme peníze vrátit.
Děkujeme za spolupráci a doufáme, že nikdy nebudete mít důvod zboží reklamovat.
Pokud se tak přece jen stane, pokusíme se vše co nejdříve vyřešit a přijmout patřičná opatření do budoucna.